מה זה התחדשות עירונית?

די פשוט, אבל חשוב להבין, התחדשות עירונית היא ביצוע עבודות תמא 38 או עבודות פינוי בינוי בבנייני דירות בעיר מסוימת. עבודות אלו שכיחות מאוד בכל רחבי הארץ ובמיוחד בגוש דן. עבודות אלו נועדו לשפר את תנאי המגורים בבניינים ישנים שמתפרקים ואין בהם איכות חיים גבוה בגלל שהם ישנים מאוד והיסודות שלהם לא חזקים מאוד. חיזוק יסודות הבניינים, בנייה מחדש שלהם ושיפוץ שלהם נועדו להפוך את המגורים באותם הבניינים לבטוחים יותר במקרים של רעידות אדמה ולהרבה יותר נעימים ויוקרתיים.

התחדשות עירונית – מה היתרונות של זה?

ביצוע עבודות התחדשות עירונית יכול להביא להרבה מאוד יתרונות לדיירי הבניינים בהם מבצעים את העבודות האלו. כאשר אנחנו מבצעים עבודות שיפוץ ובנייה מחדש של הבניין שלנו אנחנו משפרים מאוד את תנאי המחייה בבניין. שיפור זה יכול לאפשר לנו לשדרג את איכות החיים שלנו באופן משמעותי ולאפשר לנו להשביח את ערך הנדל"ן של הבניין שלנו.

איך זה ישפר את איכות החיים שלנו?

התחדשות עירונית תשפר מאוד את איכות החיים שלנו. איכות החיים שלנו יכולה להיות טובה יותר כאשר אנחנו גרים בבניין חדש וגדול יותר שהוא גם חזק יותר מבחינת היסודות והתשתיות שלו. מגורים בבניין חדש שעבר התחדשות באמצעות ביצוע עבודות תמא 38 או עבודות פינוי בינוי יאפשרו לנו להעניק נכס טוב יותר בירושה לילדים שלנו ויאפשר לנו לשפר מאוד את תנאי מקום המגורים שלנו.

שיפוץ הבניין שלנו יאפשר לנו ליהנות מבית שיהיה גדול יותר ויאפשר לנו יותר אפשרויות מחייה שונות כולל חדר לכל ילד או מרפסת. כאשר אנחנו מחליטים לשפץ את הבית שלנו במסגרת התחדשות עירונית חשוב שנשכור באופן פרטי מעצב פנים שינחה אותנו מהי התוכנית הכי טובה לשיפוץ הבית שלנו באופן מותאם אישית. עיצוב מותאם אישית של הבית שלנו יאפשר לנו להפיק יותר הנאה מהמגורים בו.

למי זה מתאים?

התחדשות עירונית מתאימה לכל מי שגר בבניין ישן ורעוע ורוצה לשפץ אותו. בשביל לבצע עבודות תמא 38 או עבודות פינוי בינוי בבניין שלנו אנחנו חייבים שיהיה הסכמה בחוזה של רוב דיירי הבניין שלנו שנבצע את העבודות האלו ושנבחר בקבלן שמוסכם על רוב דיירי הבניין. עבודות אלו יסייעו לנו לשדרג את איכות מקום המגורים שלנו באופן משמועתי וניכר כך שמקום המגורים שלנו יהיה הרבה יותר יוקרתי ויפה.

זה טבעי שנרצה לשפר ולשדרג את מקום המגורים שלנו. כאשר אנחנו רוצים לשפר את תנאי החיים שלנו ואת האופן שבו אנחנו חיים אנחנו חייבים להתחיל קודם כל בשיפוץ הדירה והבניין בהם אנחנו גרים. שיפוץ זה יכול להיות רב משמעויות. השיפוץ יכול לאפשר לנו ליהנות יותר ממקום המגורים שלנו כך שאיכות החיים שלנו תהיה יותר טובה ואנחנו נהנה מתשתיות טובות בבניין שלנו. (עוד אודות התחדשות עירונית, קפצו לאתר)

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים