4 צעדים חשובים ברכישת ביטוח רכב

אם בעבר לא כולם היו עושים ביטוח רכב, כיום מדובר על עניין שהוא בגדר חובה. כל אחד ואחת מאיתנו מיד עם קבלת הרכב יצטרך לעשות ביטוח, ביטוח שיאפשר לכם לנהוג ברכב בראש שקט. הרי הדבר האחרון שאתם תרצו זה שתיכנסו לצרות במקרה של תאונה או כל עניין אחר.

במדינת ישראל ישנן לא מעט חברות ביטוח המציעות בין היתר גם ביטוחי רכב מסוגים שונים. אנו נספק לכם את ארבעת הצעדים החשובים ביותר בעת רכישת ביטוח רכב. כך שכאשר אתם תרכשו את הביטוח עצמו, לא יהיה לכם שום ספק כי מדובר על הביטוח המושלם. אם יש לכם ספק בנוגע לביטוח שאתם רוכשים, זה מעיד שלא ביצעתם את כל הפעולות כמו שצריך לבצע אותן.

אל תבחרו חברת ביטוח שאתם לא מכירים 

השוק מוצף באין ספור חברות ביטוח, וכל אחת מהן תציע לכם עולם ומלואו על מנת שתסגרו ביטוח רכב דרכן. אך בפועל הצעד הראשון שלכם הוא לבחור בחברת ביטוח שאתם מכירים, כזאת שתוכלו להיות רגועים כאשר אתם תצטרכו ממנה עזרה. חברת ביטוח שאתם לא באמת מכירים היא תהיה כזאת שבזמן אמת עשויה להשאיר אתכם לבד וללא כל מענה, וזה יהיה הדבר הגרוע ביותר שאתם תוכלו לעשות בעת רכישת ביטוח רכב.

תבחרו את סוג הביטוח שהכי מתאים לכם

ביטוח רכב אין רק אחד, ולכן אתם צריכים לבחור את הביטוח שהכי מתאים לכם. יש ביטוח חובה, שעליו אתם לא יכולים לוותר – מדובר על ביטוח שאתם מוכרחים לעשות אותו לרכב שלכם. הבחירה האמיתית תהיה בין ביטוח מקיף לבין ביטוח צד ג', תוכלו להתייעץ עם הסוכן איזה בחירה תהיה הכי נכונה – לרוב מומלץ לעשות ביטוח מקיף שיכסה את כל הצדדים.

תבחרו ביטוח לפי המוסכים שהוא מציע 

לכל חברת ביטוח יהיה את רשימת המוסכים שאליהם היא תפנה אתכם במקרה שבו תצטרכו לתקן את הרכב. לכן אתם צריכים לבחון את רשימת המוסכים שנמצאים בהסדר, על מנת שתוכלו להבין שאתם במקרה הצורך יכולים להיכנס למוסך טוב. רצוי שתבדקו שיש מוסכים שנמצאים קרוב אליכם וכאלה שמתמחים בתיקון סוג הרכב שלכם, זה עשוי להיות מאוד משמעותי – והרבה מאוד אנשים שוכחים לבחון את הנושא הזה כאשר הם בוחרים ביטוח רכב.

לפני הסיכום – תקראו שוב את הפוליסה

לפני שאתם סוגרים ביטוח רכב אתם צריכים לעבור בפעם האחרונה והסופית על הפוליסה כולה. כך תוכלו לתת לעצמכם את החותמת הסופית לכך שאתם עושים בחירה נכונה, בחירה שלא תצטערו עליה בזמן אמת. ברגע שאתם קוראים שוב, אתם יכולים למצוא לא מעט סעיפים שעלולים להיות מעט בעייתיים. שימו לב לכל סעיף ותדרשו לכל מענה על כל שאלה שעשויה לצוץ, כך בסוף תהיו שלמים עם הבחירה שלכם. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים