שירותי אחסנה לעסקים קטנים ולעסקים גדולים


ישנם כל כך הרבה עסקים גדולים וקטנים אשר זקוקים לאחסן ציוד  אבל אינם יודעים מה לעשות איתו אם אתם בעלי עסק ואתם מתכוונים לעבור משרדים? או שהעסק שלכם יחסית קטן ולא יכול להכיל את כל הציוד ויש לכם עודפי ציוד שלכם? אז המאמר הזה בשבילכם. במאמר זה נדבר למה כדאי לכם בעלי העסקים הגדולים והקטנים לשכור את איזי בוקס שירותי אחסנה לציוד שלכם.

הסיבה הראשונה היא שממש ברגע זה החודש נגמרת לכם השכירות למשרדים שאתם עובדים בהם. אתם לא מצליחים למצוא משרדים חדשים לעבוד בהם במקום שאתם רוצים אז בזמן הזה עד שאתם מוצאים משרד תוכלו לאחסן את כל הציוד שלכם בין אם זה שולחנות, מחשבים, כסאות ארונות וכו' ולהשכיר שירותי אחסנה כך שהציוד שלכם שאתם זקוקים לו להמשך הקריירה שלכם שמורים אצלנו.

הסיבה השנייה היא שאתם בעלי עסק קטן. לדוגמא חנות מחשבים. חנות מחשבים  לדוגמא מחזיקה המון מחשבים ומכשירים אשר אינם יכולים להימצא כולם בתוך החנות. ולפעמים יש צורך בעוד שטח אחסנה , מחסן אשר יאחסן חלק מהחלקים או מהסחורה.
שירותי אחסנה זה הפתרון האידאלי והכי טוב בשבילכם. כאשר אתם מאחסנים את הציוד שלכם במחסן הוא גם שמור מפני מזיקים, גניבות, ומזג אוויר אשר עלול להזיק לציוד וגם מאוד נגיש. תוכלו לגשת למחסן ולציוד שלכם בכל עת כל עוד המחסן עובד בשעות הפעילות שלו. לאחסן במחסן עוד ציוד או לקחת ממנו ציוד אשר חסר לכם בעסק.
בדומה לעסקים קטנים אשר אין להם מספיק מקום לאחסן כמות ציוד בתוך החנות הקטנה שלהם כך גם לעסקים גדולים. עסקים גדולים רוכשים כמויות מאוד גדולות של סחורה בין אם זה בגדים, נעלים וציוד אשר הם מוכרים והם צריכים לשלוח את הציוד לרחבי הארץ ממקום מרכזי אשר יהווה המחסן של החברה. גם פה השכרת מחסן זה הפתרון הכי טוב לחברה.
השכרת המחסן במקום מרכזי אשר ממנו ניתן לשלוח לכל הארץ סחורה, ניתן לגשת למחסן בכל עת במידה וניגשים בשעות פעילות המחסן ובנוסף לכך, כמו שאמרנו קודם לכן, המחסן הינו שמור מפני גניבות, מזיקים ומזג אוויר. 

סיבה שלישית הינה כלכלית. הרבה יותר זול לחברות ועסקים גדולים וקטנים להשכיר שירותי אחסנה ולשלם לו סכום מסוים כל חודש מאשר לקנות מחסן פרטי אשר עליו תשלמו גם בהתחלה את המחיר ההתחלתי וגם נדל"ן. בנוסף לכך, כאשר אנו שוכרים מחסן לציוד שלנו המחסן מספק לנו את כל הצרכים שאנו צריכים בין אם זה הדברה, קירור המחסן, אבטחה ועוד.
כשאר אנו רוכשים מחסן פרטי אין עליו אבטחה, הדברה ועוד… ולכן עלינו לשם בנוסף על רכישת המחסן הפרטי עוד המון כסף אשר יכולנו לחסוך אם היינו משכירים שירותי אחסנה.


מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים