איך מוציאים רישיון לקנאביס רפואי?

אז אתם חושבים שאתם זכאים לרישיון קנאביס רפואי ואתם לא יודעים איך להוציא ? במאמר זה נספר לכם איך תוכלו להגיש בקשה לרישיון לקנאביס רפואי ואיך תקבלו ליווי בהוצאת רישיון לקנאביס רפואי.
אך לפני כן, עליכם לדעת מה זה קנאביס רפואי, ומי זכאי לרישיון קנאביס רפואי ואיך למוצאים רישיון לקנאביס רפואי.

מה זה קנאביס רפואי? 

קנאביס רפואי  או בשמות השונים שיש לו , מריחואנה רפואית  וגראס רפואי, הוא בעצם פרח, שמן או מיצוי של הצמח עצמו. הוא שונה מקנאביס רגיל בכך שלקנאביס רפואי ניתן מרשם על ידי רופא בעקבות מחלה או בעיה בריאותית. הקנאביס הרפואי מקל על המחלה ועל המשתמש בה בכך שהוא משכך כאבים, עוצר התפתחות וגדילת גידולים סרטנים, מפיג ומפחית חרדות ועוד.
ובנוסף לכך, השוני בין קנאביס רפואי ל- "רגיל" הוא שיטת הגידול ואיכות הגידול ועוד משתנים קטנים. 

מי זכאי לקבל רישיון לקנאביס?

קנאביס רפואי נועד לכאלו אשר סובלים מכאבים כרוניים, דלקות קשות, גידולים סרטנים, אנשים עם אוטיזם, אנשים בעלי בעיות שינה וחרדה.

הקנאביס עוזר לכל אלו להפחית את הכאב שהם חווים, או במקרים שונים להפחית את החרדה והתופעות שמתלוות לאותה בעיה רפואית.

איך מוצאים רישיון לקנאביס רפואי?


יש לציין וחשוב לומר שלא כל אחד מצליח להוציא רישיון לקנאביס רפואי. רק לאחר התייעצות עם רופא והחלטתו המקצועית נוכל לקבל מרשם לקנאביס הרפואי.
בנוסף יש לציין שכאשר אתם פונים לרופא מוסמך תקבלו ליווי בהוצאת רישיון לקנאביס רפואי.
איך עושים זאת ואיך מתחילים?
שלב ראשון- על פי משרד הבריאות ישנה רשימת מחלות אשר האנשים שלוקים בהם רשאים לקבל רישיון לקנאביס רפואי.
הינה חלק מהרשימה.

  • פרקינסון 
  • איידס
  • סרטן
  • קוליטיס
  • טרשת נפוצה
  • אפילפסיה 

כמובן שיש עוד מחלות אשר מופיעות ברשימה של משרד הבריאות.
ישנם אנשים אשר לוקים באחת המחלות מרשימת משרד הבריאות ואינם מקבלים רישיון. בכדי לקבל רישיון עליכם לעמוד בתנאים של משרד הבריאות.

שלב שני- הולכים לרופא קנאביס. רופאים אלו אשר הוסמכו על ידי משרד הבריאות רשאים לנפק רישיונות לקנאביס רפואי. הרופא מכניס את הנתונים לתוכנה ובודק האם אתם עומדים בתנאים של משרד הבריאות לקבלת הרישיון. במידה ואתם עומדים בתנאים תתחילו תהליך עם הרופא  בליווי צמוד שלו אתכם.

שלב שלישי- מה לומר בפגישה עם הרופא?
לאחר שקבעתם פגישה עם הרופא עליכם להגיע אליו לאחר שנה שקיבלתם תרופות רגילות. על פי משרד הבריאות רק אדם אשר לוקה באחת המחלות מהרשימה ולקח תרופות רגילות אשר לא עזרו כל כך יהיה רשאי לקבל קנאביס רפואי.

שלב רביעי- הנפקת הרישיון- אז לאחר שהרופא אישר לכם את השימוש ונתן לכם את הרישיון לקנאביס רפואי. כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות לבית מרקחות אשר מחזיק קנאביס רפואי וטפל בעצמכם. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים