טיפים לניהול חכם של מרפאת שיניים

רוצים לצאת לדרך חדשה ולפתוח מרפאת שיניים? חשוב שתדעו, עסק מצליח הוא עסק שמנוהל בשיקול דעת תוך לקיחת כל המאפיינים בחשבון וניהול פיננסי מדויק. במאמר זה נסקור את הגורמים השונים שיעזרו לעסק שלכם להיות רווחי ומצליח.

ניהול מרפאת שיניים מצליחה כמו באתרhttp://www.binat-dental.co.il  מצריכה בחינה מתמדת של גורמים שונים כמו: צוות העובדים, שיפוץ והתאמת המרחב לטיפולי שיניים, שיווק ופרסום של העסק, רכישת מכשור מתקדם, ציוד נלווה ועוד.         

ניהול חכם מתחיל בצעד הראשון 

  1. צוות המרפאה – לא פשוט למצוא עובדים מסורים ומקצועיים, דרך מעולה לאיתור רופאי שיניים ואסיסטנטים לעבודה היא דרך איגוד רופאי השיניים. ניתן למצוא רופאי שיניים צעירים באמצעות יצירת קשר עם מכללות ואוניברסיטאות המכשירות אותם, זוהי דרך מעולה לגייס צוות עובדים לשנים רבות, תוכלו אף לקבל חוות דעת של המרצים.
  2. נהלי עבודה – רצוי לבצע שיחת פתיחה ותיאום ציפיות עם העובדים, בה הם גם יחתמו על חוזה שכלול נהלי טיפול בחולים ונהלי עבודה בסביבת המרפאה.
  3. השתלמויות – מומלץ להעשיר את צוות עובדי המרפאה בהשתלמות תקופתית כדי לרענן ולהרחיב את הידע הכללי ולרכוש שיטות עבודה חדשות. 
  4. ניהול פיננסי – מדי שנה הגדירו את המטרות הכלכליות והביצועיות של המרפאה. כל רבעון נסו לבחון את ההכנסות, ההוצאות, הרווחים, תנועת המטופלים במרפאה ושביעות רצונם. מעקב אחר פרמטרים אלו יסייע לכם לנהל את המרפאה במקצועיות, ולהיות רווחית ומוצלחת יותר.
  5. חלל עבודה – מציאת מקום שיתאים למרפאת שיניים יכול להיות מאתגר, הרצון להיראות מקצועיים ולהעניק חווי נוחות גדול ומפתה, אנחנו ממליצים לשכור מקום שישמש כמרפאה ולהמתין עם רכישת חלל עבודה עד לצבירת מוניטין טוב ורווחים שיעזרו לרכוש מקום חדש.
  6. רכישת ציוד רפואי – אם אתם עומדים בפני רכישת ציוד חד פעמי ושגרתי נסו לקבל הצעות מחיר ממספר ספקים כדי לקבל תמות מצב של מחירי החומרים וציוד נלווה. לגבי מכשור כבד וקבוע אתם יכולים לרכוש יד שנייה כדי להוזיל עלויות ואם מדובר במכשיר חדש בשוק תוכלו אף לשכור אותו לתקופת ניסיון.
  7. תמחור טיפולים – כל מרפאת שיניים מתמחרת את הטיפולים שהיא מצבעת באופן עצמאי, נסו לשכלל את המחיר לפי הזמן שהושקע בטיפול, הידע הנצבר עם הזמן, החומרים הרפואיים שמושקעים בטיפול ושכירות המקום, כל אלו צריכים להיות מגולמים במחירי הטיפול במרפאה.
  8. פרסום ושיווק – פרסום יעיל של בית עסק יתבצע לרוב מספר ערוצים. 
  • הקמת אתר אינטרנט שיספק מידע אודות המרפאה והשירות שהיא מעניקה.
  • פרסום במדיות השונות.(אינטרנט, רדיו, מודעות בעיתונות)
  • יצירת מועדון לקוחות, תגמול לקוחות וותיקים בבדיקה תקופתית בחינם.

בימינו להיות איש מקצוע מקצועי לא בהכרח מספיק על מנת לנהל עסק מצליח, נדרשת התנהלות פיננסית מקצועית, מערך שיווקי רחב, הצבת יעדים, ובעצם התנהלות עסקית לכל דבר ועניין. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים